Op de hoogte blijven

Sociale media gebruiken we tegenwoordig als de voornaamste informatiebron. Facebook heeft voor veel jonge mensen de krant vervangen. Instagram houdt ons op de hoogte van de laatste trends. Blogs verschijnen links en rechts. Veel sites/verkopers bieden nu ook een blog of iets dergelijks aan, als extra dienst. Op https://www.nieuwesneakers.nl bijvoorbeeld, kun je door het volgen van hun blog precies zien hoe de nike air max zich heeft ontwikkeld en zal ontwikkelen. We zien dus dat werkelijk alles en iedereen bijna wel mee gaat in de ontwikkeling wat betreft social media en zodoende niet achterblijft met een kranten abonnement van krantenproefabonnement.nl. Zeker bedrijven kunnen niet achter blijven. Welk medium kun je nou het best waarvoor gebruiken? Wij geven jou (we richten dit artikel ook op bedrijven) een overzicht!

Instagram

Zoals we al zeiden, is Instagram het uitgekozen medium om trends te volgen. Veel fashionista’s hebben een Instagram account, zij zullen in hun foto’s precies laten zien wat op dit moment in de mode is. Ook wat betreft elektronica, schoenen, interieur, en ga zo maar verder, zullen de trends altijd te zien zijn op Instagram.

Facebook

Facebook, wie kent het populaire medium niet? Zelfs de oudste generatie heeft er wel eens van gehoord, al dan niet van de klein-, kleinkinderen dan van hun leeftijdgenoten. Facebook voorziet in veel nieuwsbehoeftes: NOS, Volkskrant, NRC, Telegraaf, Parool, NU, Trouw, noem de nieuwsinstantie maar op of ze hebben een pagina op Facebook. Veel jonge mensen kijken niet meer naar het nieuws, of lezen niet meer de krant, omdat alle nodige informatie toch op Facebook staat.

Twitter

Dit medium was een tijd geleden ontzettend populair, maar daalt nu in populariteit. De jongste generatie is er nog niet eens aan begonnen. De generatie van rond de 30/40 is hier vooral te vinden. Onder bekende mensen, echter, is en blijft Twitter een van de favoriete media. Dus met Twitter wordt je goed op de hoogte gehouden van het leven van de bekende mensen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *